9.12.2013

The duty that "I" perform 〜 “私”の役目 〜



This morning at first,
I think about me.
I prepare me.
I strongly image the world to be pleased with of my soul.
I survive a day today for there.
It becomes one of the gears creating joy of this world.
Therefore existing "I"




今朝も、まず、

私は私について考える

私は私を整える

私は私の魂の喜ぶ世界を強くイメージする

今日一日をそこへ向けて生き抜く

それがこの世界の喜びを創る歯車の1つとなる

その為に存在する「私」






0 件のコメント:

コメントを投稿